FAQ

1.Rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia?

Aby móc złożyć zamówienie nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem sklepu.

2.Co daje mi rejestracja w sklepie laptorbe.pl?

Rejestracja umożliwia podgląd statusu zamówienia i historii zakupów. Zarejestrowani Klienci mogą skorzystać z okresowych rabatów i kuponów promocyjnych oraz dołączyć do programu lojalnościowego.

3.Jakie są możliwe formy płatności?

Klient może dokonać płatności w następującej formie:
przelewem na konto sklepu,
za pomocą płatności elektronicznych dotpay,
przy odbiorze przesyłki u kuriera.

4.Czy realizowane są wysyłki poza granice Polski?

Realizujemy zamówienia tylko na terenie kraju.

5.Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówienia?

Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru.

6.Jaki jest koszt dostawy przy jednoczesnym zamówieniu dwóch lub więcej produktów?

Koszt przesyłki nie zmienia się bez względu na liczbę zamówionych produktów.

7.Czy mam szansę na darmowa dostawę zamówienia?

Koszty wysyłki pokrywa Sprzedający przy zamówieniu powyżej 199 zł.

8.Jaki dowód zakupu otrzymam wraz z przesyłką?

Klient wraz z zakupionym towarem otrzymuje paragon lub fakturę VAT na życzenie.

9.W jakich godzinach możliwy jest kontakt z Działem Obsługi Klienta?

Pracownicy Działu Obsługi Klienta są do dyspozycji:
Od poniedziałku do piątku, w godzinach 10 – 18

10.Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przesyłki wysyłane są w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta, do 24 godz. od zaksięgowania płatności na koncie lub otrzymania dyspozycji płatności za pobraniem. Czas dostawy to 1-2 dni od momentu nadania.

11.Czy mogę śledzić status przesyłki?

Informacje o statusie zamówienia wysyłane są na podany przez Kupującego adres e-mail, wraz z numerem przesyłki i linkiem do systemu monitorowania przesyłek. Kupujący wpisując numer przesyłki na podanej w mailu stronie może w każdej chwili sprawdzić status dostawy.

12.Czy tylko zarejestrowani użytkownicy mogą sprawdzać status przesyłki?

Nie. Każdy Klient ma możliwość sprawdzania statusu przesyłki.

13.Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. I co dalej?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Podczas telefonicznego kontaktu z kurierem istnieje możliwość zmiany adresu dostawy – bez żadnych dodatkowych opłat.

14.Otrzymałam uszkodzoną przesyłkę. Co mam robić?

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera, stanowiący jedyną podstawę do złożenia reklamacji na uszkodzenia w transporcie.

15.Czy zakupiony towar mogę zwrócić?

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru – bez podania przyczyny. Więcej informacji na https://laptorbe.pl/zwroty-i-reklamacje

16.Kto pokrywa koszty zwrotu towaru?

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

17.Po ilu dniach otrzymam zwrot pieniędzy za oddany towar?

Sprzedający w ciągu czternastu dni dokona zwrotu należności.

18.Jaki jest okres gwarancji na zakupiony towar.

Każdy zakupiony towar podlega półrocznemu okresowi gwarancji. Więcej informacji na https://laptorbe.pl/zwroty-i-reklamacje

Bezpieczeństwo

Zakupy w sklepie internetowym laptorbe.pl dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i satysfakcji. Zadowolenie Klientów jest priorytetem naszej działalności.
O bezpieczeństwo płatności internetowych w naszym sklepie dba firma dotpay. Stosowanie najnowszych technologii i rygorystycznych procedur sprawia, że dotpay jest uznawany za najlepszy serwis obsługujący transakcje płatnicze sklepów internetowych.
Gwarantujemy pełną ochronę Państwa danych osobowych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).
Dbając o zadowolenie Klientów zapewniamy także możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru, do 14 dni od daty jego zakupu.